50x a stále poprvé

50x a stále poprvé

Komedie z roku 2004

online ke shlédnutí

Ošetřovatel arktických vodních zvířat Henry Roth (Adam Sandler) má svou budoucnost důkladně naplánovanou. Ve chvílích, kdy zrovna nepečuje o mořská zvířata v havajském Sea Life parku, láme srdce turistek a pokouší se navázat krátkodobou romanci. Dlouhodobý vztah u něj nepřipadá v úvahu - zhatil by jeho dlouholetý sen o výpravě na Aljašku, kde chce zkoumat podmořský život mrožů. Když se konečně přiblíží možnost, že by se Henryho sen stal skutečností, dojde během zkušební jízdy jeho škuneru k nečekané nehodě. Osud jej pak zavede do místní kavárny Hukilau, kde se setkává nejen s podezřívavými pohledy hostů, ale také s mladou a krásnou Lucy Whitmore (Drew Barrymore), jejíž šarm mu ihned učaruje.

Shlédnout onlineStáhnout zdarma
Všechny

Další filmy žánru Komedie

 
 
 
Kdo hulí, ten umí

Kdo hulí, ten umí (2001)

Dva obyčejní chlapíci hulí marihuanu, což má neobvyklý efekt na jejich mozkový potenciál. Jejich inteligenční kvocient vzroste natolik, že jsou schopni zvládnout Harvardskou univerzitu. Jenže když jim kuřivo dojde, jsou odkázáni sami na sebe a musí si v této prestižní instituci, kde se bylinné terapie nevedou, nějak pomoci. A věřte, že zkoušejí kouřit opravdu ledacos (oficiální text distributora)

 
 
Opičí agent

Opičí agent (2004)

Ztřeštěná rodinná komedie je akční podívaná, na jejímž začátku šimpanzí trenér Alec McCall (Matthew Modine) zachrání Clemense ze ŠKYT (oni dávají přednost označení ZIT - Mezinárodní zoologická technologie). Tato zločinná firma chce využít opičí vojáky pro svůj plán na ovládnutí světa. Na útěku ovšem naši hrdinové musí splnit mnohem složitější úkoly, než jaké by i ZIT dokázala vymyslet. Kupříkladu naučit Michaela hrát fotbal a především...

 
 
The Joneses

The Joneses (2009)

Jonesovci sú stelesnenie amerického sna - veľký dom, drahé autá, s priateľmi sa stretávaju v kluboch, na golfových inriskách a u módnych dizajnérov. Kým ich známi berú ako skutočné šťastie to, že si môžu kedykoľvek dopriať šalát za 20 dolárov, oni pochopili klišéovitosť „sna“ a snažia sa z toho čo najviac vyťažiť. Oni tento život propagujú. Všetko to, čo ich materská spoločnosť práve potrebuje predať, si oblečú, zjedia alebo inak...